Дослідження проводилося Інститутом Донахью Массачусетського університету у 2019 та 2020 роках. Вивчення фінансової грамотності у школах та за допомогою цифрових платформ виявилося дуже ефективним, особливо для учнів 6 – 8 класів.

Цікаво Нова освітня ініціатива: українських школярів навчатимуть за допомогою серіалу

Ключові результати дослідження:

  • 90 відсотків учнів, які проходили експрес-курси фінансової грамотності, навчилися створювати та контролювати бюджет;
  • середній рівень знань школярів про гроші зріс на 22 відсотки у порівнянні з 2018 роком;
  • прогрес в освітньому процесі отримали всі діти, незалежно від раси, віку чи статі.

Найбільш ефективним виявилось навчання фінансової грамоти школярів 6 – 8 класів. Відтак, діти не тільки поглибили свої знання про гроші, але й навчилися застосовувати фінансові навички на практиці.

Наше дослідження демонструє вагомі докази того, що фінансова освіта є ефективною та необхідною для всіх закладів середньої освіти,
– вважає старший науковий керівник Массачусетського університету Джеремія Джонсон.

В університеті оптимістично ставляться до впровадження уроків фінансової грамоти у всіх школах та сподіваються, що їх дослідження стимулює введення предмета в освітні програми як обов'язкового.