Про це свідчить дослідження Оксфордського університету. В експерименті взяли участь понад 130 учнів від 14 до 18 років.

До теми Чи склали б ви ЗНО з української мови: короткий тест

Ідея такого дослідження з’явилася через пропозицію, щоб 16-річні учні припинити вивчення математики у Великій Британії.

Дослідження показало, що у дітей, які не вивчали математику, менша кількість хімічної речовини в мозку. А саме вона бере участь у важливих когнітивних функціях – мисленні, вирішенні проблем, запам’ятовуванні, навчанні тощо.

На основі кількості хімічної речовини в мозку учнів дослідники змогли розрізнити тих, хто вивчав або не вивчав математику, незалежно від когнітивних здібностей кожного учасника.

Навички математики пов'язані з низкою переваг, зокрема зайнятість, соціально-економічний статус та психічне і фізичне здоров'я. Тож, рішення припинити вивчення математики може негативно вплинути на мозок і когнітивний розвиток підлітків,
– кажуть дослідники.

Водночас у тих дітей, які продовжують вивчати математику у школі, відмінностей в складі мозку вчені не помітили.

Проте професор когнітивної нейробіології Рой Коен Кадош зазначив, що наразі невідомо, як можна запобігти цій невідповідності та довгостроковим наслідкам.\

Читайте також Як покращити навчальну успішність вашої дитини: простий спосіб

"Не кожному підлітку подобається математика, тому необхідно вивчити можливі альтернативи, які задіюють ту ж область мозку, що і математика, зокрема, вивчення логіки", – розповів дослідник.

До слова, американський науковець Крейг Райт вважає, що IQ і академічні оцінки у суспільстві переоцінені, а всі генії мають схожі звички. Тож, які спільні риси мають видатні люди – читайте у статті.