Учасники тренінгу вивчали принципи використання Міжнародної класифікації функціонування здоров’я дітей та підлітків (МКФ), повідомляє пресслужба МОН.

Схоже: Як працює інклюзивна освіта в українських школах

Україна переходить на МКФ і це означає відхід від діагнозів та оцінку індивідуальних потреб дитини. Ми маємо розуміти, що люди, які мають однаковий діагноз, можуть мати різний вихідний рівень можливостей,
– розповіла генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Валентина Хіврич.

У міністерстві хочуть, щоб усі діти з особливими освітніми потребами отримали відповідні умови для навчання. Учасниками тренінгу були фахівці з Естонії та США.

Організатором тренінгу є Міністерство освіти і науки спільно з ЮНІСЕФ.

Детальніше про інклюзію в Україні: Що таке інклюзивна освіта і як вона функціонує в Україні

Що таке інклюзивно-ресурсні центри?

  • центри створені для того, щоб батьки могли дізнатись рівень освітніх потреб своєї дитини;
  • працівники центру дають оцінку та передають свій висновок у школи;
  • адміністрація школи зобов’язана створити всі необхідні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Де розташовані іклюзивно-ресурсні центри?Центри існують в усіх регіонах України. Адреси центрів можна переглянути тут.