Такі центри створюватимуть з районних науково-методичних кабінетів, передає Міністерство освіти і науки.

Цікаво Маски, різний розклад та уроки під відкритим небом: рекомендації МОЗ щодо навчання з 1 вересня

Для чого створюють такі центри

  • Там вчителі зможуть отримати консультативну підтримку щодо професійного розвитку, супервізії, документації з​акладу, освітніх та навчальних програм, організації освітнього процесу (зокрема, і дистанційне навчання);
  • Вчителям надаватиметься професійна підтримка щодо компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання;
  • Там сприятимуть професійному розвитку педагогів, зокрема через координацію професійних спільнот, поширення інформації щодо професійного розвитку, формування баз даних програм підвищення кваліфікації та джерел, необхідних для професійного розвитку;
  • Педагогам також буде надаватися психологічна підтримка;
  • Вчителі зможуть взаємодіяти та співпрацювати з органами державної влади та місцевого самоврядування.

Кожен центр зможе діяти у межах території поблизу закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти, інклюзивно-ресурсних та міжшкільних ресурсних центрах. Але на таку територію має працювати не менше:

  • 500 педагогічних працівників у сільських та міських населених пунктах;
  • 750 педагогічних працівників виключно у міських населених пунктах.

Управління центром здійснюватимуть його засновник та директор. Безпосереднє керівництво центром здійснюватиме директор, який призначатиметься на посаду на конкурсній основі.