Заступник міністра освіти і науки Ігор Гарбарук запевнив, що стратегічним завдання МОН є популяризація профосвіти та робітничих професій, повідомляє пресслужба МОН.

Цікаво Запровадження дуальної форми навчання у закладах профосвіти: що показав експеримент

Тому вони підписали два меморандуми з компаніями, які спеціалізуються у сфері послуг та розуміються на потребах сучасних салонів краси.

Також з допомогою цих компаній створять навчальні програми для студентів таких профільних професій:

  • перукарі;
  • косметологи;
  • візажисти;
  • гримери;
  • майстри педикюру та манікюру.

МОН прагне, щоб викладачі спеціальних дисциплін, майстри навчання та учні могли проходити стажування в студіях краси через компанії-партнерів.

До чого тут дуальна освіта? При запровадженні дуальної освіти у профтехах буде співвідноситися навчальний час: на теоретичне навчання відволять 30%, а на виробниче навчання та виробничу практику – 70% навчальних годин. Тобто студенти більшість часу отримувтимуть практику в компаніях.

Генеральний директор S&A Group Олексій Антонюк наголосив, що має досвід у створенні навчальних програм для фахівців сфери краси. Він працює над розробленням онлайн-курсів за новою унікальною методикою. Він хоче поділитися досвідом та напрацювати дієві інструменти, за допомогою яких учні-початківці навчатимуться та опановуватимуть нову професію.