За словами освітнього експерта Володимира Співаковського, школам не потрібно враховувати схильність дітей до гуманітарних або точних наук.

До теми В Україні деякі школи вирішили не набирати учнів в 10 – 11 класи з 2021: як відреагували в МОН

Експерти провели наукове дослідження й опитали понад 8 тисяч дорослих людей та учнів. Запитували, чи беруть вони на себе відповідальність за майбутнє школяра, потураючи його схильності до гуманітарних або природничих наук.

Відповідальність на себе взяли:

  • 7% педагогів;
  • 24% батьків;
  • 3% самих школярів.

Хто з вас задоволений тим, що йому нав'язали батьки (якщо таке було)? Річ у тому, що невідомо, яка саме інформація, отримана у школі, потім може стати справою життя,
– заявляє експерт.

Адже часто діти змінюють свої уподобання, цікавляться то одним, то іншим, не пов’язуючи ці спроби з майбутнім. А вже усвідомлений вибір "ким дитина хоче стати" починається з 20 – 22 років.

Експерт запевняє, що все також залежить від того, навіщо ви відправляєте дитину до школи:

  • щоб вона там не напружувалася, роблячи тільки те, що легко дається і що подобається?
  • чи щоб вона здобула максимум навичок, умінь, знань, волі й характеру, щоб всебічно розвивала себе, що дасть дитині більше шансів зайняти краще місце у житті.

Тому, за словами експерта, поділ на "фізиків" і "ліриків" пішов у далеке минуле. А зараз насправді виграють ті, хто розуміє, що зараз треба швидко орієнтуватися у всьому.