3 роки тому молодій дівчині довелося вперше викладати математику для студентів американського вишу. В програмі курсу було передбачено декілька тем, які стосувалися особистих фінансів.

Цікаво 33 тисячі доларів щомісяця: як 20 річна блогерка заробляє, навчаючи інших

З якими проблемами зіткнулася викладачка

Шарлотта була впевненою, що у свої 28 років вона мала дуже хороші знання про гроші, тим паче її матір працювала у фінансовій установі понад 40 років.

Однак юна викладачка вже на перших заняттях зрозуміла, що знань з цієї теми у деяких студентів навіть більше, ніж у неї самої, адже з батьками вона ніколи не обговорювала фінанси.

Лише зараз я дізналася про такі речі, як граничні податкові ставки, фінансова амортизація, інвестиції в ІРО. Я відчула розчарування, що ніколи не чула нічого подібного у школі чи університеті,
– розповідає Шарлотта.

До теми Негайно та обов'язково: експерти наполягають на посиленому вивченні фінансової грамоти у школах

Які проблеми створює фінансова неграмотність

На думку викладачки, розбіжності у показниках рівня фінансової грамотності створюють великий розрив у класовому поділі суспільства. Саме через фінансову освіту можна побороти поділ на багатих та бідних.

Пандемія нагадала мені, що у світі є й важливіші цінності, ніж гроші. Однак в той же час саме гроші часто стають вирішальними у кваліфікованій медичній допомозі чи взагалі можливості не захворіти,
– додає Сіваніч.

Фінансові звички формуються з молодості, тому й навчання фінансової грамоти дітей повинно проводитися на всіх фронтах – як з боку батьків, так і в школах.