Happy Monday

Уникати конфліктні теми та не дратувати колег: важливі правила ділового етикету на роботі
7 лис
16:08
Правила ділового етикету потрібні не лише для того, щоб показати всім, як добре ви виховані, а й для того, щоб допомагати людям працювати ефективніше. Адже вас навряд чи триматимуть на роботі, якщо ви дратуєте інших людей і заважаєте їм робити свою роботу.
4 корисні книги для тих, хто хоче спробувати себе в IT-сфері
22 сер
15:49
Якщо ви зацікавилися роботою в IT або хочете змінити кар’єру, то ми радимо вам почитати спеціальні книги. Вони допоможуть новачкам зрозуміти, чи підходить вам ця сфера, а досвідченим фахівцям підкажуть, куди розвиватися далі.