Директорка Департаменту освіти і науки КМДА Олена Фіданян на своїй сторінці у фейсбуці поділилась власними думками про дистанційне навчання та як шукати в ньому позитив.

Цікаво Учні 9 та 11 класів повернуться до очного навчання, – Шкарлет

За її словами, люди прагнуть живого спілкування, а коронавірус перевищив його цінність. І це не стосується лише спілкування на рівні колег "вчитель-вчитель", це стосується усіх, хто має відношення до школи.

Фіданян наголосила, що директори (понад 90%) зазначили, що під час онлайн-навчання вчителі опанували інформаційні технології та краще розвинули практичні навички, якими щоденно користувалися.

Також у педагогів зросла впевненість у своїх можливостях щодо використання сучасних гаджетів. А деякі учні розкрились та підвищили рівень успішності саме завдяки дистанційному навчанню,
– додала вона.

Зокрема, під час одного з опитувань з’ясувалося, що:

  • 36% учнів стали більше читати;
  • 15% учнів стали більше уваги приділяти самоосвіті;
  • майже 70% учнів та батьків сказали, що вони стали більше спілкуватися між собою;
  • 72% дітей раділи, що поруч з ними на карантині були батьки.


Зазначимо, що в коментарях Олени Фіданян люди почали підтримувати онлайн-навчання. "100% правда...І знаходьмо хороше у всьому, що відбувається з нами, навіть в умовах пандемії", – написала директорка школи Ірина Чернилевська.

До слова, у Міністерстві наголосили, що тривалість навчальних занять під час онлайн-навчання зберігається: це 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-12 класів.

Проте обмежено час безперервної роботи з технічними засобами навчання:

  • для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;
  • для учнів 2 – 4 класів – не більше 15 хвилин;
  • для учнів 5 – 7 класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 8 – 9 класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 10 – 11 класів – до 30 хвилин, але якщо триває друга година занять, то – 20 хвилин.